Leie av Tilhenger

UTLEIE AV VELFORENINGENS TILHENGER

Solsiden Velforening har en tilhenger til utleie til alle beboere på Bjørndalsjordet 2-101. Tilhengeren står bak carportanlegg ved sameie1 og er merket med SOLSIDEN VELFORENING.

Tilhenger reg.nr: DX8133
Tilhenger type: Tysse Tabu1 1140

Rutine for utleie:

• Kontakt styret i velforeningen ved å fylle ut bestillingsskjemaet nedenfor. Gjør dette minst en dag før du trenger tilhenger.
  • Når tid er avtalt får du utlevert nøkkel, kobling til lys og vognkort til tilhenger
  • Utleie blir loggført.
  • Tilhenger skal leveres tilbake i samme stand som den var når du lånte den. Rengjør hvis nødvendig.
  • Nøkler, strømadapter til lys og vognkort leveres tilbake til styremedlem i Velforening

Vilkår for utlån av tilhenger:

• Det koster NOK 100,- for å leie tilhenger. Dette er i hovedsak for å dekke forsikring,  drifts- og vedlikeholdsutgifter. Betaling for utleie av tilhenger skal gjøres til VIPPS ved å søke opp Solsiden Tilhenger eller nr 96158 i appen.
  • Utleieperiode er i utgangspunktet 3 timer, men kan avtales direkte med styret utover dette.
  • Fremleie av tilhenger er ikke tillatt.
  • Når du leier tilhenger er du selv ansvarlig for eventuelle skader som måtte oppstå og er pliktig til å melde dette til Velforeningen.
  • Hvis leietaker har skadet evt. tapt tilhenger forplikter han/hun seg til å erstatte tilhenger til verdipris uansett hendelsesforløp.
  • Ved eventuell skade på tilhenger blir leietaker erstatningspliktig
  • Du er selv pliktig til å sjekke om din bil er godkjent for å trekke denne typen henger. Du kan selv sjekke dette på Statens Vegvesen sine websider: http://www.vegvesen.no/kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Tilhengerkalkulator eller laste ned egen app på din telefon som heter BIL OG HENGER (kan lastes ned både på IOS og Android).
  • Ved eventuelle mislighold av avtalen forbeholder styret seg retten til å nekte fremtidig bruk av tilhenger.

Bruk av VIPPS betalingstjeneste:

For å se om tilhengeren er ledig logger du inn på bookingsiden:

Link til bookingside for henger

Krever innlogging på Vibbo. Trykk på linken en gang til hvis kalenderbookingen ikke vises etter innlogging.